PsyMens krijgt een gemiddelde 8,6 tijdens tevredenheidsmeting 2022

Bij PsyMens staat aandacht voor de cliënt centraal en daarom vinden wij het belangrijk om te weten of u tevreden bent over de behandeling of begeleiding die u van ons krijgt. Dit onderzoeken wij door middel van een doorlopende klanttevredenheidsonderzoek. Het resultaat van de tevredenheidsmeting in 2022 is een gemiddelde 8,6. Een stijging van 0,1 op het al mooie gemiddelde van 2021 (8,5). We zijn trots op dit resultaat!

CQI

Voor het klanttevredenheidsonderzoek gebruiken wij een specifiek landelijk ontwikkelde vragenlijst: de ‘Consumer Quality Index Geestelijke Gezondheidszorg en Verslavingszorg (ambulant)’, afgekort de CQI. Cliënten die bij ons in behandeling zijn of zijn geweest wordt gevraagd naar hun mening over de volgende punten:

  • De ontvangen informatie
  • De mate van inspraak in de behandeling
  • De deskundigheid
  • Keuzevrijheid
  • Resultaat van de behandeling

Stijging 2022 ten opzichte van 2021

PsyMens is er trots op dat het mooie resultaat van 2021 zelfs nog overtroffen kon worden. We blijven ernaar streven om kwalitatief de beste zorg te leveren en dat u dat ook zo ervaart. Daarom zullen wij ook in 2023 onze uiterste best doen om u nóg meer tevreden te maken over de zorg bij PsyMens.

Meer informatie

Meer over het onderzoek leest u onder het kopje klanttevredenheid op deze webpagina en in dit overzicht.